קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל

התחרות הגדולה בין העסקים ברשת בתחומים רבים, מביאה את בעלי העסקים למסקנה האחת והיחידה: ללא קידום אתרים מקצועי, האתר לא יזכה לחשיפה ראויה, ולא יוכל ליהנות מכניסה של גולשים רבים. קידום אתרים בגוגל נועד למטרה עיקרית אחת – הגברת המכירות של העסק שלכם. אתר מסחרי באינטרנט אינו אמור להיות ידידותי אלא מסחרי, קרי – למכור את המוצרים והשירותים של העסק שלכם. כדי להגיע למיצוי מרבי של האפשרויות למכירות באינטרנט האתר שלכם צריך להיות נגיש לכל הגולשים המחפשים את התחום בו אתם עוסקים. לשם כך על האתר שלכם להיות מקודם לעמוד החיפוש הראשון של גוגל כדי שיוכלו למצאו אתכם הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

קידום אתרים seo

גוגל – מנוע החיפוש הגדול בעולם

אם אתם נמצאים במקום טוב בגוגל כבר עשיתם חצי מן העבודה. לגוגל נכנסים מיליוני אנשים בכל יום (בישראל) והם מחפשים כל דבר שניתן להעלות על הדעת. כדי שהם ישמעו על העסק שלכם עליו להיות ממוקם במקום כזה שבכל הקלדה של מילת המפתח הקשורה לעסק שלכם יעלה העסק שלכם ראשון מול הגולש כדי שזה יוכל להיכנס אליו באופן ישיר. כדי שזה יקרה ישנן כמה פעולות שעליכם לעשות.

פעילות בתוך האתר

יש לוודא כי כל התכנים באתר ובכל המקומות הקשורים לאתר שלכם משדרים את מילות המפתח שלכם וכי הן מתחדשים כל הזמן. גוגול אוהב אתרים שמתחדשים כל הזמן ומראים פעילות פנימית ענפה. דבר זה מקדם אתכם במעלה מנוע החיפוש של גוגל. בנוסף לכתיבת מאמרים וכתבות יש ליצור אתרי בלוגים שיעסקו בתכני האתר שלכם וכדומה. את מילות המפתח שלכם עליכם להטמיעה  גם בכותרות האתר, בתגיות וכדומה.

פעילות מחוץ לאתר שלכם

מטרת פעילות זו היא ליצור כמה שיותר קישוריות באתרים שונים העוסקים בתחומים דומים לתחום העסק שלכם. פעילות זו מתבצעת בבלוגים שונים, אתרי מאמרים, פורטלים, פורומים שונים וכדומה. כל קישור שיתקבל מחזק את האתר שלכם ושולח אותו קדימה במנוע החיפוש של גוגל. קידום אתרים הוא כיום התחום המפותח ביותר ברשת האינטרנט, והוא רק הולך ומתפתח יותר ויותר.